Er zijn 679 resultaten gevonden

door de rode
18 jan 2019, 19.03
Forum: Toerfietsen
Onderwerp: raleigh 1960 4-speed
Reacties: 7
Weergaves: 240

Re: raleigh 1960 4-speed

je valt in herhaling ...
door de rode
13 jan 2019, 16.15
Forum: Welk merk of bouwjaar is dit?
Onderwerp: Oude transportfiets...merk en type???
Reacties: 18
Weergaves: 567

Re: Oude transportfiets...merk en type???

tja , dat bied jammer genoeg ook niet echt meer resultaat . het lijkt of er naast die kroon twee vlaggen / vaandels wapperen ik zie er i.i.g twee vlaggenmasten met knoppen in , heeft iemand een afbeeldingen van het merk Vaandel toevallig :?:of van Vaderland o.i.d ? ik doe ook maar een gok hoor :oops:
door de rode
12 jan 2019, 15.19
Forum: Welk merk of bouwjaar is dit?
Onderwerp: Oude transportfiets...merk en type???
Reacties: 18
Weergaves: 567

Re: Oude transportfiets...merk en type???

als je de transfer op de zadelbuis iets vochtig maakt door er met b.v een beetje spuug op je vinger over te wrijven :shock: kun je soms net iets meer details [b.v letter of een wapen o.i.d] te zien krijgen , probeer dat eens en maak dan gelijk nog een foto

mooie orginele fiets trouwens :)
door de rode
12 jan 2019, 08.52
Forum: Transportfietsen
Onderwerp: Vraag over achternaaf
Reacties: 7
Weergaves: 315

Re: Vraag over achternaaf

Erg mooi [ ook de banden van welk merk zijn die trouwens ? ] ook ik heb vroeger een vooroorlogse Gazelle transportfiets gehad die voor en achter 40 spaken had]
die van een wasserij geweest was .
door de rode
15 dec 2018, 19.48
Onderwerp: Dresco herenfiets. (opknap project)
Reacties: 9
Weergaves: 755

Re: Dresco herenfiets. (opknap project)

als ik bij jaren 70 kijk kan mijn suggestie nog wel eens kloppen :o
door de rode
15 dec 2018, 19.07
Onderwerp: Dresco herenfiets. (opknap project)
Weergaves: 755

Re: Dresco herenfiets. (opknap project)

ziet er nog netjes uit hoor ,lijkt me een een,,goedkoop,, :roll: jaren 70 begin jaren 80 fietsje zoals ze vroeger bij grootwinkel -concerns verkocht werden heeft het merk Dresco misschien iets te maken met Vroom en Dreesman ? Vroeger verkochten die en ook zaken zoals Vendex hun eigen merk fietsen .
door de rode
5 dec 2018, 16.29
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: nieuw lid
Reacties: 2
Weergaves: 351

Re: nieuw lid

Welkom ; vraagje ; ben je DOOR je fiets gekrakt of ben je voor je fiets gevallen ? ik snap je bericht niet helemaal :lol:
door de rode
2 dec 2018, 14.17
Forum: Onderdelen en verzamelobjecten
Onderwerp: Apart stuk gereedschap
Weergaves: 472

Re: Apart stuk gereedschap

toch vind ik het geen geheel ,alleen al om de drie verschillende schakels van de kettinkjes en lijkt het me zeer onhandig om nog een extra zwaar ding zoals een sigarenknipper aan je[zak]horlogeketting te hebben hangen + nog een extra bedel met dat fietsje
door de rode
1 dec 2018, 13.35
Forum: Onderdelen en verzamelobjecten
Onderwerp: Apart stuk gereedschap
Weergaves: 472

Re: Apart stuk gereedschap

daar lijkt het inderdaad wel op , ik denk ook dat het een sigarenknippertje in de vorm van een rijwiel is , misschien ooit als relatiegeschenk van een leverancier van fietsen of onderdelen /benodigdheden gegeven aan klanten ? De ketting erbij kan ik niet plaatsen maar lijkt me een beursketting en zo...